Η πρόσβαση στα δύο αυτά παιχνίδια θα γίνεται τόσο από την κεντρική σελίδα του Yahoo, όσο και από τις υπο-σελίδες Mail, Messenger και Games.
H Zynga επιθυμεί με αυτό τον τρόπο να εκμεταλλευτεί τους πάνω από 19 εκατομμύρια μηνιαίους επισκέπτες της υπηρεσίας για να μεγαλώσει ακόμη περισσότερο την εγκατεστημένη βάση των φίλων των τίτλων της.
Υπενθυμίζουμε πως προσφάτως η Zynga έκλεισε συμφωνία με το Facebook, έτσι ώστε τα δύο αυτά παιχνίδια να συνεχίσουν να εμφανίζονται στις σελίδες και αυτής της online υπηρεσίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου