Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

Πενία τέχνας κατεργάζεται…

Το (αλάνθαστο) κόλπο για να ανακοινώσει ένας μαθητής στους γονείς του ότι «κόπηκε» σε τέσσερα μαθήματα στο σχολείο, είναι το εξής: Μπαίνει μέσα στο σπίτι φουριόζος και κρατάει τον έλεγχο στα χέρια. «Μαμά και μπαμπά πρέπει να σας ανακοινώσω ένα δυσάρεστο νέο. Κόπηκα σε οκτώ μαθήματα», λέει ευθαρσώς και οι γονείς του γλιτώνουν μετά βίας το… εγκεφαλικό.

Μετά το πρώτο σοκ κι όταν οι γονείς ζητούν να δουν τον έλεγχο κι ετοιμάζονται για τα… περαιτέρω, ο μαθητής χαμογελά και ανασκευάζει τις δηλώσεις του: «Φυσικά, αστειεύομαι. Κόπηκα μόνο σε τέσσερα μαθήματα». Ο σκοπός του έχει επιτευχθεί. «Το μη χείρον βέλτιστον», είναι η τακτική της μόδας και την χρησιμοποιούν διάσημοι πρόεδροι ομάδων της Σούπερ Λιγκ.

Πρώτος και καλύτερος ο Κόκκαλης. Μετά το φιάσκο Βαλβέρδε, θα ήταν δύσκολο να πάρει τον Λίνεν στον Ολυμπιακό χωρίς γκρίνια. Άφησε εντέχνως να διαρρεύσει το όνομα του Αλεξανδρή για το πόστο του προπονητή, οπότε η πρόσληψη του Γερμανού ήρθε πολύ πιο ήπια στον κόσμο. Η διαφορά του Γερμανού από τον Βαλβέρδε στην αμοιβή, είναι χαώδης. Ο Βάσκος ζητούσε ακατέβατο 1 εκατ. ευρώ πάγια αποζημίωση, ενώ ο Λίνεν θα λάβει 550.000 ευρώ μαζί με τα πριμ!

Την ίδια τακτική ακολούθησε ο πρόεδρος των Πειραιωτών και στα διοικητικά θέματα της ομάδας. Στο τελευταίο διοικητικό συμβούλιο απείλησε με… κλείσιμο του μαγαζιού και απόλυτη ακινησία σε μεταγραφές κι ανανεώσεις. Οπότε οι καθυστερημένες έστω, κινήσεις των τελευταίων ημερών, φαίνονται σαν υπερκινητικότητα!

Όσο για τις μεταγραφές, προτάσσονται οι δανεισμοί και οι κινήσεις για παίκτες λίγων εκατοντάδων ευρώ, ώστε αν αποκτηθεί ο 34χρονος Ιμπαγάσα, ή ο 32χρονος Γιέστε να φανεί σαν τεράστια μεταγραφική επιτυχία. Κάτι ανάλογο έγινε και στον ΠΑΟΚ με τον Μπερέτα, τον Ιταλό προπονητή που… διαδέχθηκε τον Δερμιτζάκη.

«Πενία τέχνας κατεργάζεται» δε λέει το ρητό; Τώρα που… πλάκωσαν οι αφραγκίες, ο Κόκκαλης άρχισε τα κόλπα για να πουλήσει κανένα εισιτήριο διαρκείας. Δε θέλει… χρήμα, θέλει τρόπο, όπως φαίνεται. Ο «ερυθρόλευκος» πρόεδρος έχει τον τρόπο του. Άλλωστε είναι πολλά χρόνια στο κουρμπέτι και η εμπειρία σε αυτές τις περιπτώσεις σώζει.

Σίγουρα δεν είναι ο μοναδικός. Οι περισσότερες ομάδες ξεσκονίζουν ήδη βιβλία επικοινωνιολογίας, ώστε να μπορέσουν να λανσάρουν την φτώχια τους για πλούτο.
Να πείσουν τους φιλάθλους τους ότι θα είναι καλύτερες φέτος από πέρυσι. Να κάνουν (ουσιαστικά) το μαύρο άσπρο. Από λεφτά δεν υπάρχει… σάλιο. Οπότε, πρέπει με το… σάλιο να πείσουν ότι υπάρχουν λεφτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου